Handels- og leveringsbetingelser samt privatlivspolitik

Pust Glasværksted ApS
Adelgade 29 E
8400 Ebeltoft

CVR: 42488356
Telefon: 22530602
kontakt@pustglas.dk

 

Der tages forbehold for tastefejl samt udsolgte varer.

Forbehold for billedegengivelse

Computerskærme kan være indstillet forskelligt og de kan variere meget i størrelse. Derfor kan farvegengivelser variere meget, alt efter skærmen. Vi kan ikke garantere, at de farver du ser på din skærm afspejler den præcise farve varen har. Pust Glasværksted forsøger dog at beskrive varen bedst muligt. Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere information om smykkerne.

 

Levering

Forsendelsen af varer sker med Post Danmark eller anden transport. Forsendelse koster 50 kr. med mindre andet aftales, eller varen skal sendes udenfor Danmark. Leveringstiden er op til 5 hverdage, med mindre det er en særbestilling, der skal laves først, eller varen er midlertidig udsolgt, så vil der være længere leveringstid

Såfremt du ønsker at afhente varen på værkstedet i Ebeltoft, er dette også en mulighed.

Skulle der være spørgsmål til bestillingen eller andet, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon +45 22530602 eller kontakt@pustglas.dk

 

Pris og betaling

Alle priser er inklusiv moms og i DKK.
Pengene trækkes fra kundens kort, ved afsendelse af varen

 

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Det er dig som skal dokumentere rettidig meddelelse om fortrydelsen. Vi opfordrer dig derfor til at sende os meddelelsen på mail til kontakt@pustglas.dk

Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du returnere varen senest 14 dage efter returfristens udløb. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen.

Bemærk
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

  • Du reelt har taget varen i brug, dvs. håndteret smykket/glasset på en måde der ligger ud over hvad man må i en forretning, og det har medført en forringelse af varens værdi.
  • Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.

  • Du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

 

Returnering

Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til:
Pust Glasværksted, Adelgade 29 E, 8400 Ebeltoft, Danmark

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder. Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for varerne, indtil vi modtager dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Hvad skal jeg vedlægge?

Husk at medsende en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.
Hvis du har spørgsmål i forbindelse med returnering af varen er du velkommen til at kontakte os på kontakt@pustglas.dk eller på telefon +45 22530602
Pust Glasværksted ApS giver ikke pengene retur på varer, der er bestilt særligt (særlige farvekombinationer, navnegravering, størrelser etc)

 

Reklamationsret

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du har 24 måneders reklamation, hvor du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til kontakt@pustglas.dk eller telefonisk på +45 22530602

Hvad skal jeg oplyse?

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt eller henvise til den foregående korrespondance.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse. Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Her skal du henvende dig:

Pust Glasværksted ApS
Adelgade 29 e
8400 Ebeltoft
Tlf. +45 22530602 / 25710971
E-mail-adresse: kontakt@pustglas.dk
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Venlig hilsen
Pust Glasværksted ApS

 

privatlivspolitik

Når du handler hos Pust Glasværksted ApS, har vi brug for nogen personlige oplysninger for at gennemføre handlen:

  • Navn
  • Adresse
  • Postnummer & by
  • Emailadresse
  • Telefon/mobilnummer

Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt, i 5 år fra udgangen af indeværende regnskabsår, oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes. Har du oprettet en brugerkonto til selvbetjening hos os, vil dine personlige oplysninger samt ordreinformationer dog ikke blive slettet, med mindre du beder os herom.

Oplysninger videregives eller sælges aldrig til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan en situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger.

Kontakt Pust Glasværksted ApS hvis du ønsker information eller har kommentarer.